ورزش

جایزه ویژه یوفا برای کریستیانو رونالدو/ رکوردی دست‌نیافتنی برای لیونل مسی!

جایزه ویژه یوفا برای کریستیانو رونالدو/ رکوردی دست‌نیافتنی برای لیونل مسی!

کریستیانو رونالدو قرار است در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی یوفا جایزه ویژه‌ای دریافت کند. در این مراسم الکساندر چفرین، رئیس یوفا، به پاس قدردانی از دستاوردهای استثنایی رونالدو به‌عنوان برترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها، این جایزه را به او اهدا خواهد کرد.

رونالدو با ۱۴۰ گل در ۱۸۳ بازی لیگ قهرمانان، رکوردی را به ثبت رسانده که به نظر می‌رسد هیچ‌کس، حتی لیونل مسی، قادر به شکستن آن نباشد. مسی با ۱۲۹ گل در رده دوم قرار دارد، اما با توجه به انتقال او به اینترمیامی، به نظر می‌رسد دیگر شانسی برای پیشی گرفتن از رونالدو نخواهد داشت. همچنین روبرت لواندوفسکی که سومین گلزن برتر این رقابت‌هاست و ۴۶ گل کمتر از رونالدو به ثمر رسانده، ۳۶ ساله است و احتمالاً نمی‌تواند به این رکورد نزدیک شود.

الکساندر چفرین در بیانیه‌ای اظهار داشت: «کریستیانو رونالدو یکی از درخشان‌ترین ستارگان لیگ قهرمانان اروپا است. دستاوردهای خارق‌العاده او در گلزنی، چالشی بزرگ برای نسل‌های آینده ایجاد می‌کند. تداوم عملکرد فوق‌العاده او در بالاترین سطح، گواهی بر تعهد و تلاش بی‌وقفه‌اش برای کسب افتخارات تیمی و فردی است. او در طول بیش از دو دهه، بازی خود را به طور مداوم ارتقا داده و اشتیاق جوانانه‌اش برای گلزنی را حفظ کرده است. حرفه‌ای‌گری، اخلاق کاری، تعهد و توانایی او در درخشش در بزرگترین صحنه‌ها، ویژگی‌هایی است که همه فوتبالیست‌ها باید با افتخار از او الگو بگیرند.»

رونالدو جایزه ویژه خود را در مراسم قرعه‌کشی که در تاریخ ۲۹ آگوست (۸ شهریور) برگزار می‌شود، دریافت خواهد کرد. با توجه به اینکه او اخیراً اشاره کرده که در النصر بازنشسته می‌شود، به نظر می‌رسد دیگر فرصتی برای افزایش تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: رونالدو: شاید در النصر بازنشسته شوم، اما تصمیم نهایی غافلگیرتان می‌کند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا